Ø  ÜYELİK

 

·         Nasıl Üye Olabilirim?

Adese Online Market’e üye değilseniz “Yeni Üyelik” menüsünden ister Adese Kart numaranızı girerek, Adese Kart’ınız yoksa Adese Kart numarasını boş geçerek diğer istenilen bilgileri girdikten sonra üyelik işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

 

·         Üyelik Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?

Adese Online Market’e üye iseniz “Üye Girişi” menüsünden giriş yaptıktan sonra “Üyelik İşlemleri” menüsü altında bulunan “Üyelik Güncelleme” başlığından üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

 

·         Şifre Unuttum Ne Yapmalıyım?

Adese Online Market “Üye Girişi” menüsünden “Şifremi Unuttum” seçeneğini tıklayıp kayıt olduğunuz mail adresinizi girerek yeni şifre talebinde bulunabilirisiniz. Yeni şifreniz mail adresinize gönderilecektir.

 

·         Şifremi Nasıl Değiştirebilirim?

Üye Girişi yaptıktan sonra “Üyelik İşlemleri” menüsü altında bulunan “Üyelik Güncelleme” başlığından şifrenizi değiştirebilirsiniz. Şifreniz en az 6 karakter olmalıdır.

 

·         Üyelik Bilgilerime Kaydettiğim Adresimi Nasıl Güncelleyebilirim?

Üye Girişi yaptıktan sonra “Üyelik İşlemleri” menüsü altında bulunan “Adreslerim” başlığından kayıtlı adresinizi seçerek güncelleyebilirsiniz.

Adese Online Market İl-İlçe ve Mahalle menüsü altında belirtilen coğrafi bölgelerde hizmet vermektedir.

 

·         Adese Online Market Üyeliğimi Nasıl Sonlandırabilirim?

Adese Online Market üyeliğinizi 444 0 237 numaralı Müşteri Danışma Hattımızı arayarak ya da iletişim formundan üyelik iptalinizi bildirerek sonlandırabilirsiniz.

 

Ø  SİPARİŞ

 

·         Siparişler Nasıl Hazırlanıyor?

Siparişleriniz Adese Online Market ekibi tarafından Kulesite mağazamızda toplanmakta ve sipariş ettiğiniz ürünlere göre ürünler ayrı ayrı paketlenerek hazırlanmaktadır.

 

·         Sipariş Oluşturmak İçin En Az Ne Kadar Alışveriş Yapmalıyım?

Adese Online Market için en az alışveriş tutarı 100 TL dir. 100 TL ve üzeri tüm alışverişleriniz belirtmiş olduğunuz saat aralığında istediğiniz adrese ücretsiz olarak teslim edilmektedir.

 

·         Siparişimi Nasıl Oluşturabilir ve Tamamlayabilirim?

Ana sayfada yer alan ürün kategorilerinden ya da sayfanın sağ üst köşesinde yer alan arama butonundan ürün ismini yazarak sipariş vermek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz. Belirlediğiniz ürünleri sepetinize ekleyebilir, eklemiş olduğunuz ürünleri sayfanın sağ üst köşesinde bulunan Sepetim alanından inceleyerek düzenleme ve satın alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.  Sepet Düzenleme alanından ürün miktarlarını değiştirebilir, ürünlerinize not ekleyebilir ya da ürün iptal edebilirsiniz.

Satın Al seçeceğini tıkladıktan sonra ürünlerin adresinize mi teslim edilmesini yoksa mağazadan mı teslim edilmesini istediğiniz ile ilgili soru ekranında istediğiniz teslimat şeklini belirleyip sipariş işlemine devam edebilirsiniz.

 

Adrese teslim seçildiği zaman teslimat adresi giriş ekranı gelecek ve daha önce tanımlamış olduğunuz adresinizi seçerek ya da yeni teslimat adresi ekleyerek devam butonuna tıklayarak fatura adresinizi girdikten sonra teslimat tarih ve saat seçeneklerini belirleyerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

 

Mağazadan teslim seçildiği zaman açılan menüden ürünleri teslim almak istediğiniz mağazayı belirlemeniz istenecek, fatura adres bilgilerini girdikten sonra teslimat tarih ve saat seçeneklerini belirleyerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

 

 

Ø  TESLİMAT

 

·         Teslimat Gün ve Saatini Nasıl Belirleyeceğim?

Sipariş işlemlerini tamamladıktan sonra en son adımda sizden teslimat yapılacak gün ve saat aralığını seçmeniz istenecektir. Siparişlerinizi 4 gün sonrasına kadar belirtilen saat aralıklarından size uygun olan seçeneği işaretleyerek belirleyebilirsiniz.

 

·         Siparişimin Teslimatını Nasıl Yapıyorsunuz?

Siparişleriniz Adese Online Market ekibi tarafından hazırlanarak özel soğutuculu araçlarla istemiş olduğunuz adrese belirtilen saat aralığında teslim edilmektedir.

 

·         Teslimat Saat Aralıkları Nedir?

Adese Online Market teslimat saat aralıkları: 11:00-12:00 , 13:00-15:00 , 17:00-19:00

 

·         Sipariş Oluşturmaya Başlamadan Önce Teslimat Gün ve Saatlerinin Kapasite Durumunu Nasıl Görebilirim?

Siparişinizi oluşturmaya başlamadan önce üye girişi yaparak uygun olan teslimat gün ve saatlerini ana sayfada sol üst bölümde yer alan Sipariş İşlemleri menüsü altında Mağaza Kapasite ekranından görebilirsiniz.

 

·         Teslimatım Geciktiyse Ne Yapmalıyım?

Siparişinizin teslimat durumu ile ilgili 444 0 237 numaralı Müşteri Danışma Hattımızı arayarak bilgi alabilirsiniz.

 

Ø  ÖDEME

 

·         Ödemeyi Nasıl Yapacağım?

Adese Online Market’ten oluşturduğunuz siparişinizin ödemesini online olarak kredi kartı ile veya kapıda kredi kartı veya nakit olarak yapabilirsiniz.

 

·         Online Ödeme Güvenli midir?

Kredi kartı numaranız online kredi kartı uygulamamız tarafından şifrelenerek bankanıza iletilmekte ve üçüncü kişilerle asla paylaşılmamakta ve saklanmamaktadır. Adese Online Market’te 3D Secure ile güvenli bir şekilde ödemenizi yapabilirsiniz.

 

·         3D Secure ile Ödeme Nedir?

3D Secure, İnternet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş bir sistemdir. Visa ve Master Card'ın geliştirdiği bu "güvenli sanal alışveriş" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri dolandırıcılıklara karşı güvence altına alınmıştır.

 

3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Yetkisiz kişilerin kartlarını internet ortamında kullanması engellenmektedir.